مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 09:202019-02-11سياسي

وزیر کشور : بلندترین قله تاریخی ایران، انقلاب اسلامی است


وزیر کشور با بیان اینکه بلندترین قله تاریخی ایران، انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: از زمانی که ایرانیت با اسلامیت تلفیق شد، ملیت ایران رنگی تازه گرفت و افتخارات و اقدامات تقدس یافتند همان گونه که تا پیش از این، - جان باختن در راه میهن افتخار بود و اکنون با پیوند اسلام شکل مقدس شهادت به خود گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که در همایش مدیریت شهری و روستایی کشور در رامسر با بیان دستاوردهای فراوان و بی بدیل کشور پس از پیروزی انقلاب و مؤلفه های انقلاب، به عنصر اعتقاد دینی اشاره و اظهارکرد: تفکراتی که از دهه 60 میلادی رواج پیدا کرد یا در حمایت سوسیالیست های شرق و یا لیبرال های غربی نمود داشت اما انقلاب اسلامی، اندیشه و ایده نوینی را به این تفکرات افزود که همان تجلی شعار نه شرقی و نه غربی بود.

وی ویژگی بارز امام راحل (ره) را پیوند دادن و یکپارچه کردن سلایق، تفکرات و اندیشه ها دانست و خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی معتقد به معجزه ایمان و امید بود و توانست با این اعتقاد مقابل گلوله ها و مبارزات مسلحانه موفق عمل کند.

وزیر کشور با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند انفلاب ما انفجار نور بود، این پیام را تجلی و نماد پیروزی عنوان کرد و گفت: نور ایمان امام توانست در دل ظلمت و سیاهی استبداد پدیدار شده و به دل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور : بلندترین قله تاریخی ایران، انقلاب اسلامی است

وزیر کشور : بلندترین قله تاریخی ایران، انقلاب اسلامی است