مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 15:262019-02-09سياسي

راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد ملت با نظام و رهبری است/ مردم پای انقلاب ایستاده اند


سیدحسن حسینی شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در آستانه 22 بهمن، با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: در این 40 سال استکبار جهانی و دشمنان ما لحظه ای ما را آرام نگذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه که نتوانستیم در شرایط عادی به توسعه، سازندگی و پیشرفت کشور بپردازیم، اضافه کرد: ما در این 40 سال لحظه به لحظه، ساعت به ساعت و روز به روز دچار چالش ها، هجمه ها و توطئه های دشمنان بودیم که به ما تحمیل شد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما به حول و قوه الهی و با همت مردم و درایت بالای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مسؤولان تا الآن توانسته ایم، افق های توسعه را در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی طی کنیم و به قله های پیشرفت برسیم.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد ملت ایران با نظام، انقلاب، اسلام، امام راحل و رهبری است، تصریح کرد: هیچ کسی و هیچ جریان و نگاه سیاسی نمی تواند این حماسه بزرگ را مصادره کند و این متعلق به خود مردم است.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند که پای انقلاب و خون شهدایشان ایستاده اند، به امام و رهبرشان عشق می ورزند و محوریت نظام که ولایت باشد را مدنظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد ملت با نظام و رهبری است/ مردم پای انقلاب ایستاده اند

راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد ملت با نظام و رهبری است/ مردم پای انقلاب ایستاده اند