مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 00:352019-02-08سياسي

سیدهادی خامنه ای: هیچکس حق ندارد دیگری را صرفاً به دلیل تفاوت فکری منحرف بداند


ما در زمینه حجاب باید از شیوه های سالم و حداقلی پیروی کنیم و اتحاذ شیوه های حداکثری را به خود زنان مسلمان بسپاریم.

- دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: ما در زمینه حجاب باید از شیوه های سالم و حداقلی پیروی کنیم و اتحاذ شیوه های حداکثری را به خود زنان مسلمان بسپاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه ای طی سخنانی در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در دارالزهرا، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و حیاتی جامعه ما مسئله زنان است، اظهار کرد: بد طرح شدن نقش و مسئولیت زنان در تربیت فرزندان در جامعه به این شکل که آن را به منزله خانه نشینی و عدم ورود به زنان به جامعه دانسته اند سبب شده که بسیاری از زنان از ازدواج و تولید مثل گریزان باشند و فکر کنند این کار زنان را به بردگی می کشاند.

وی افزود: شاید بعضی از صاحبان قلم سعی کنند نگاه محدودکننده به زنان را ناشی از دید ادیان و از جمله اسلام نسبت به آنان بدانند در حالی که به هیچ وجه نمی توان این نگاه ها را به دین نسبت داد و بیشتر باید کم عمقی در مطالعه و کم کاری در فهم اسلام را عامل اصلی چنین برداشتی دانست: کدام عقل و انصاف می پذیرد که اسلامی که خود می گوید مأموریت پیامبران برپایی عدل و انصاف است، حقوق نابرابر برای بشر وضع کند؟ چنین اسلام و دینی نمی تواند نسبت به بخش عمده ای از جامعه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدهادی خامنه ای: هیچکس حق ندارد دیگری را صرفاً به دلیل تفاوت فکری منحرف بداند

سیدهادی خامنه ای: هیچکس حق ندارد دیگری را صرفاً به دلیل تفاوت فکری منحرف بداند