مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 بهمن 1397 ساعت 15:062019-02-08سياسي

یأس دشمنان از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را شگفت زده خواهد کرد زیرا آنها با خود می گویند ما با انواع تحریم ها و کارشکنی ها این همه بر این ملت فشار وارد کردیم که به صحنه نیایند اما با این وجود باز به صحنه آمدند بنابراین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مستاصل و ناامید می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بصیر و آگاه هستند و اهمیت و ضرروت راهپیمایی 22 بهمن را می دانند، افزود: امسال نیز مانند 40 سال گذشته مردم آگاه ایران به میدان می آیند و فریاد عزت و آزادی خود را سر می دهند تا به گوش جهانیان و کشورهای مستکبر جهان برسانند که در اوج سختی ها نیز مردانه پای این انقلاب ایستاده و برای این انقلاب تا آخرین نفس از خودگذشتگی و فداکاری می کنند.

امام جمعه شیراز خطاب به سردمداران کشورهای اروپایی، گفت: شما چه کسی هستید که برای یک کشور و ملتی که 40 سال در مقابل استکبار ایستاده است تصمیم گیری می کنید؟ وی اظهار داشت: ملت ایران در روز 22 بهمن ماه این کج فهمی اروپاییان و آمریکا را در مقابل دیده همه دنیا اصلاح خواهد کرد و فریاد مرگ بر آمریگا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر استکبار را دوباره بلند می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یأس دشمنان از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن

یأس دشمنان از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن