مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 16:012019-02-07سياسي

40 سال فناوری و نوآوری ایران کتاب شد/ دستاورد های نظام علم و فناوری به روایت تصویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی درباره رونمایی از کتاب رونمایی شده، - دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی از انتشار کتاب 40 سال علم، فناوری و نوآوری کشور همزمان با چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی درباره رونمایی از کتاب رونمایی شده، گفت: این کتاب با نگاه به چهار دهه توسعه علم، فناوری و نوآوری در ایران اسلامی توسط نشر دانش بنیان فناور منتشر شده است.

چرا که توسعه علمی و فناورانه در این سال ها اولویت همیشگی کشور بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بار ها تاکید کرده اند که شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد یا متوقف شود.

حرکت به سوی اقتصاد مبتنی بر دانش استکرمی در ادامه گفت: این تاکیدات چراغ راه تلاش های متخصصان در سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

در سال های اخیر شاهد طی این مسیر و حرکت به سوی اقتصادی دانش بنیان، درون زا و صادرات گرا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سال فناوری و نوآوری ایران کتاب شد/ دستاورد های نظام علم و فناوری به روایت تصویر

40 سال فناوری و نوآوری ایران کتاب شد/ دستاورد های نظام علم و فناوری به روایت تصویر