مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 02:002019-02-06فرهنگي

نوید محمدزاده: بازیگوشم / سال آینده فیلمی نخواهم داشت


نوید محمدزاده با بیان اینکه سال آینده فیلمی در جشنواره فجر نخواهد داشت گفت: من بازیگری هستم که دنبال بازی گوشی است و می خواهد چیزهای جدید یاد بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین فیلمی که در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت به نمایش درآمد سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی بود که پیش از این فیلم ملبورن را کارگردانی کرده است.

این فیلم معمایی در دهه 40 و در یک زندانی که دکور آن کاملاً طراحی شده بود ساخته شده و نوید محمدزاده نقش سرگرد جاهد را به عنوان بازیگر اصلی آن ایفا کرده است.

به گفته کارگردان، داستان این فیلم از چند سال قبل بر اساس یک خبر طراحی شده بود که آن خبر هم به دعوایی میان مدیران یک فرودگاه و یک زندان برای احداث یک مسیر مربوط می شد.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم که شامگاه پنجشنبه 18 بهمن ماه در پردیس ملت برگزار شد، جمعی از عوامل سرخپوست به توضیح درباره فیلم خود پرداخته که فضایی متفاوت با بیشتر فیلمهای سینمایی ایران دارد.

جاویدی که تاکید کرد مقطع تاریخی این فیلم را برای نبودن دوربین های مداربسته در زندانها به گذشته برده، گفت: من وقتی ملبورن را ساختم، موفقیتهایی به دست آورد گرچه آن را برای فستیوال نساخته بودم.

اما این فیلم تفاوتهای زیادی با ملبورن دارد و هدفم بیان یک داستان سرراست و بهتر کردن حالا مردم در این روزها بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید محمدزاده: بازیگوشم / سال آینده فیلمی نخواهم داشت

نوید محمدزاده: بازیگوشم / سال آینده فیلمی نخواهم داشت