مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 14:352019-02-06پزشكي

قلبش بعد از مرگ می تپد...


پشت در اتاق عمل بخش پیوند، تنها جایی است که اشک ها و لبخندها را به هم گره می زند، جایی که قطار عمر یکی به ایستگاه آخر رسیده ولی اعضای او آغازی دوباره را برای هم نوعانش رقم می زند و این بار هم اهدای اعضای مادر 49 ساله تبریزی، - نجات بخش جان چهار بیمار نیازمند شد.

همه ما تصاویر اهداکنندگان اعضا را در جشن نفس دیده‎ ایم و دلمان از این نوع جدایی از عزیز و بخشندگی به درد آمده است، برای آشنایی با قصه یکی از اهداکنندگان اعضا به بخش پیوند قلب مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی تبریز می رویم، قرار است قلب یک مادر 49 ساله و مادر دو فرزند که به دلیل خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده، به مادر 34 ساله دیگری که او نیز دو فرزند دارد، توسط تیم جراحی قلب حاذق این مرکز درمانی، پیوند زده شود.

همسر و دو دختر اهدا کننده، پشت در اتاق عمل ایستاده اند و منتظرند عمل پیوند به پایان برسد؛ میرزا زاده، همسر این احیاگر سلامت با بیان این که قبل از این اتفاق، خانمم به طور شفاهی برای اهدای اعضایش اعلام رضایت کرده بود به خبرنگار ایسنا می گوید: همسرم همیشه در انجام کارهای خیر پیش قدم بود و من هم به وصیت و نظر او احترام گذاشتم.

وی ادامه می دهد: وقتی دیدم از نظر پزشکی کاری از دست کسی ساخته نیست، تسلیم مصلحت الهی شدم و رضایت دادم، جلب رضایت دو دخترم هم آسان نبود، اما خدا هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلبش بعد از مرگ می تپد...

قلبش بعد از مرگ می تپد...