مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 14:002019-02-06سياسي

حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان است


رییس جمهور همه ملت ایران را به حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند و اظهار داشت: حضور حماسی و باشکوه مردم در نیمروز 22 بهمن می تواند پاسخی قاطع به همه توطئه های یکسال گذشته دشمنان باشد و این نیمروز در حقیقت ساعت های قدر ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیأت دولت در سخنانی با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: مردم بزرگ ایران صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و روز 22 بهمن روز ایران و همه ایرانیان است.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: در سال 57 و در روزهای دهه فجر همه ملت ایران به استثنا خاندان منحوس سلطنت به صحنه آمدند و پیروزی انقلاب را با حضور، مشارکت و فداکاری خود خلق و طی 40 سال گذشته نیز به خوبی از آن حفاظت و صیانت کردند.

روحانی دهه فجر امسال را دارای دو ویژگی خاص عنوان کرد و گفت: اولین ویژگی این است که 40 سال از پیروزی انقلاب سپری شده و وارد چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب می شویم و دهه پنجم انقلاب اسلامی آغاز می شود.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: از طرف دیگر در این ایام شاهد توطئه های جدید آمریکا و صهیونیست ها علیه ملت ایران هستیم و در طول یکسال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی یعنی آمریکایی ها و صهیونیست ها نهایت تلاش خود را بکار بردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان است

حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان است