مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 12:002019-02-05سياسي

انصاری: وزارت علوم برای شکل گیری اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور چه کرده است؟


نماینده مردم داراب در مجلس با تاکید بر این که یکی از وظایف وزارت علوم شناسایی مزیت ها و پتانسیل های نسبی در کشور و حمایت از توسعه تحقیقات و پژوهش در کشور است بیان کرد: - وزارت علوم در حوزه آموزش و پژوهش و فناوری و شکل گیری اکوسیستم نوآوری وفناوری در کشور چه اقداماتی انجام داده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا انصاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در سوال خود از وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص برنامه وزارت علوم برای ساماندهی دانشجویان دوره دکترا بیان کرد: سوال بنده شامل دو بخش است؛ یک بخش در مورد مسائل رفاهی دانشجویان دکترا و اشتغال آنها مطرح است و بخش دیگر مربوط به اهمیت استفاده از دانشجویان دکترا به عنوان یک منبع انسانی در توسعه علم و تکنولوژی و صنعت کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: شاید دانشجویان دکترا از نظر کمی تعدادی زیادی نباشند اما تأثیرگذاری چشمگیری بر تکنولوژی کشور دارند.

اگر تجربیات کشورهای پیشرفته را نگاه کنیم می بینیم که دانشگاه ها و مجموعه سیاستگذاری آنها توجه ویژه ای به ساماندهی این گروه ها از دانشجویان دارد و حتی دانشجویان نخبه از سایر کشورها در این دوره جذب می کنند.

نماینده مردم داراب در ادامه اظهار کرد: با برنامه ریزی برای استفاده از استعداد دانشجویان دکترا می توان تحول اساسی در صنعت و اقتصاد کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: وزارت علوم برای شکل گیری اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور چه کرده است؟

انصاری: وزارت علوم برای شکل گیری اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور چه کرده است؟