مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 11:102019-02-05پزشكي

ساخت تجهیزات پیشرفته تصویربرداری نوری از مغز توسعه می یابد


مدیرگروه پیشران نوروفوتونیک در پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی از اقدام برای توسعه طراحی و ساخت دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در حوزه نوروفوتونیک و اپتوژنتیک برای تصویربرداری نوری از مغز و انجام مطالعات دقیق تر نسبت به عملکرد مغز خبر داد.

- مدیرگروه پیشران "نوروفوتونیک" در پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی از اقدام برای توسعه طراحی و ساخت دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در حوزه" نوروفوتونیک" و "اپتوژنتیک" برای تصویربرداری نوری از مغز و انجام مطالعات دقیق تر نسبت به عملکرد مغز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید لطیفی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای تصویربرداری نوری از مغز و انجام مطالعات دقیق تر نسبت به عملکرد این بخش حیاتی از بدن انسان، طراحی و ساخت دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در حوزه نورو فوتونیک و اپتو ژنتیک توسط متخصصان و محققان در این پژوهشکده با همکاری مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توسعه می یابد.

وی افزود: با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی و با تلاش و همکاری محققان و اساتید، سعی بر آن است تا بر اساس نیاز مراکز تحقیقاتی نسبت به تجاری سازی تجهیزات حوزه نورو فوتونیک و اپتو ژنتیک اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تجهیزات پیشرفته تصویربرداری نوری از مغز توسعه می یابد

ساخت تجهیزات پیشرفته تصویربرداری نوری از مغز توسعه می یابد