مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 10:352019-02-05پزشكي

فست فود؛ عاملی برای مرگ و میر انسان ها


رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور با بیان اینکه بیماری های غیر واگیر تهدیدی برای سلامت جامعه است، گفت: مصرف فست فودها به عاملی برای مرگ و میر انسان ها تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اصغر فرشاد در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان یزد اظهار داشت: در صورتی که در حوزه فرهنگی اقدامی صورت گیرد که سلامت روانی و فرهنگی مورد تهدید قرار گیرد، به این معنی است که توسعه فرهنگی صورت گرفته، توسعه ناپایداری است.

قائم مقام معاونت اجتماعی وزارت بهداشت با بیان اینکه 84 درصد از مرگ ومیرهای ایران ناشی از بیماری های غیر واگیر است، گفت: در گذشته بیماری های واگیردار عامل مرگ مردم بود، اما در حال حاضر بیماری های غیر واگیر به یک تهدید تبدیل شده است.

رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور خاطرنشان کرد: در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی به صورت کامل و صددرصد فعالیت خود را درست انجام دهد، تنها 25 درصد از سلامت مردم تضمین شده و 75 درصد این سلامت در جای دیگری باید تامین شود.

وی ادامه داد: امروزه مردم از فست فودها ضربه می خورند و سرطان به عاملی برای مرگ و میر انسان ها تبدیل شده و باید حتما نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم که به چنین مباحثی پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فست فود؛ عاملی برای مرگ و میر انسان ها

فست فود؛ عاملی برای مرگ و میر انسان ها