مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 18:052019-02-03اقتصادي

رقبا بازار آرد ایرانی در عراق را گرفتند


رییس انجمن صنفی سراسری صنایع آرد ایران اعلام کرد که در سال گذشته حدود 500 هزار تن به عراق صادر کردیم و توانستیم سهم بزرگی از واردات 1.

7 میلیون تنی این کشور را از آن خود کنیم اما در سال جاری رقبا این سهم را ازما گرفتند که انتظار داریم دولت در راستای باز پس گیری این سهم به ما کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین یزدجردی امروز (یکشنبه ) در نشستی خبری اظهار کرد: در کارخانجات آرد بالغ بر 25 میلیون تن ظرفیت تولید وجود دارد و از ظرفیت های خالی می توانیم برای توسعه صادرات و ارزآوری کشور استفاده کنیم؛ کما اینکه در سال گذشته حدود 500 هزار تن آرد به عراق صادر کردیم.

وی با بیان اینکه گرفتن سهم بازار در چنین شرایطی از کشورهای دیگر کار آسانی نیست، خاطر نشان کرد: پس از تلاطم های ارزی اخیر با مشکل مواجه شدیم و سهم 500 هزار تنی که از بازار 1.

7 میلیون تنی واردات آرد به عراق دریافت کرده بودیم را کشورهایی مانند ترکیه، روسیه و ازبکستان از ایران گرفتند و جای خودشان را محکم کردند.

رییس انجمن صنفی سراسری صنایع آرد ایران اضافه کرد: امسال تصور می کردیم که بتوانیم سهم بیشتری از بازار عراق بگیریم، کما اینکه به هیچ وجه گرفتن همین سهم 500 هزار تنی به راحتی حاصل نشد و تمامی تاجران و فعالان حوزه تجارت این مساله را می دانند اما به دلیل مشکلاتی مانند نوسانات ارزی و دیگر موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقبا بازار آرد ایرانی در عراق را گرفتند

رقبا بازار آرد ایرانی در عراق را گرفتند