مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 08:062019-02-03سياسي

جلسه مشترک با مدیران استانی برای ساماندهی پایدار سواحل نوشهر


شهردار نوشهر از نشست هم اندیشی مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی و نمایندگان استاندار مازندران برای ساماندهی همراه با پیشرفت و توسعه پایدار سواحل نوشهر خبر داد.

- علی امانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار کرد: این جلسه مشترک با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و معاونان ایشان به همراه کارگروه ساماندهی سواحل استان مازندران با حضور مشاور و نمایندگان استاندار، فرماندار نوشهر و رییس شورای شهر تشکیل شد و مباحث بسیار خوب و کلیدی در حوزه ظرفیت های سواحل نوشهر مطرح شد.

وی افزود: ساماندهی مسیر ساحلی کپورچال در دستور کار قرار داشت که شهرداری کاربری خاصی را در نظر داشت و لازم بود با تعامل ادارات مختلف این کار صورت بگیرد.

شهردار نوشهر بیان کرد: بخش دیگر این جلسه مربوط به ساحل تفریحی و توریستی سیترا بود برای استقرار امکاناتی از جمله مجوزهای لازم برای ایجاد امکاناتی همچون پارک آبی، شهربازی، رستوران و اماکن اقامتی پیش بینی شده بود به بحث و گفت وگو گذاشته شد.

وی تأکید کرد: این تنها بخشی از ظرفیت های بسیار عظیم سواحل و دریای نوشهر بود که در گام نخست مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت و ما این آمادگی را داریم تا در راستای پیشرفت و توسعه مدرنیزه و پایدار در سواحل نوشهر همکاری های لازم را با این دستگاه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مشترک با مدیران استانی برای ساماندهی پایدار سواحل نوشهر

جلسه مشترک با مدیران استانی برای ساماندهی پایدار سواحل نوشهر