مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 00:002019-02-02سياسي

آمران و مسببان قتل فرزندانمان را مجازات کنید


صبح شنبه، چهاردهم بهمن، دو روز از بازگشت امام به میهن گذشته، خیابان ها همچنان صحنه ی درگیری و راهپیمایی های انقلابی است.

گروه های مختلف سیاسی از کمونیست تا اسلامی که هرکدام چندین طیف در خود دارند، - با پخش تراکت و نصب پلاکارد و سخنرانی های خیابانی به تبلیغ و ترویج ایده های خود می پردازند.

در بعضی شهرها همچنان راهپیمایی اعتراضی برپاست و در بعضی دیگر راهپیمایی شادی.

در همین حال عده ی کثیری از خانواده های افسران، همافران و درجه داران نیروی هوایی به عنوان اعتراض به دستگیری افسران و همافران نیروی هوایی در کانون وکلا اجتماع کردند.

تا امروز، 22 نماینده ی مجلس رسماً استعفا داده اند و 12 نماینده ی دیگر استعفای خود را به روزنامه ها خبر داده اند و چهل نفر دیگر هم برای استعفا اعلام آمادگی کرده اند.

یکی از شهروندان در تماس با روزنامه ی کیهان ابراز نگرانی کرده که با استعفای پی درپی نمایندگان، کار لوایح تشکیل دادگاه خلق و انحلال ساواک انجام نخواهد شد و باید تا تشکیل یک مجلس دیگر باز هم ساواک را داشته باشیم و با جنایتکاران نیز ندانیم چه کار باید کرد.

با این حال مجلس اعلام کرده در جلسه ی بعدی خود علاوه بر رسیدگی به این استعفاها لایحه ی انحلال ساواک و محاکمه ی نخست وزیر و وزیران دولت را بررسی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمران و مسببان قتل فرزندانمان را مجازات کنید

آمران و مسببان قتل فرزندانمان را مجازات کنید