مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 15:502019-02-02فرهنگي

شهرام ناظری و دولتمند خالف در لندن روی صحنه می روند


شهرام ناظری (موسیقیدان و خواننده موسیقی ایرانی) و دولتمند خالف (موسیقیدان و خواننده تاجیک) 24 فوریه در لندن روی صحنه می روند.

  - شهرام ناظری (موسیقیدان و خواننده موسیقی ایرانی) و دولتمند خالف (موسیقیدان و خواننده تاجیک) 24 فوریه در لندن روی صحنه می روند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اجرا به مناسبت آغاز به کار پروژه زبان عشق و روز جهانی زبان مادری در سالن باربیکن لندن برگزار خواهد شد.

شهاب نیکمان، طراح و مؤلف پروژه زبان عشق در توضیح جزییات این پروژه می گوید: پروژه پژوهشی زبان عشق با هدف معرفی جایگاه بی بدیل شعر و ادب فارسی در آگاهی سازی، بیان و انتقال مفاهیم بلند عشق، صلح و وفاق اجتماعی به انجام می رسد.

این پروژه از دیدگاهی متفاوت و متکی بر کنوانسیون حفاظت از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو (2003)، به معرفی 30 تن از مشاهیر و مفاخر پارسی سرا در هزاره اول شعر پارسی از بایزید بسطامی تا بیدل دهلوی، و در گستره جغرافیایی یازده کشور آسیایی از سوریه تا هند می پردازد و نقش برجسته آنها را در حفظ هویت فرهنگی پارسی زبانان نمایان می کند.

او ادامه می دهد: زبان عشق در مسیر خود به بررسی و پژوهش پیرامون آثار ارزشمند این مشاهیر و برگزاری نشست های پژوهشی و اجراهای هنری پرداخته و در پایان به تولید یک اثر صوتی تصویری و تألیف کتابی با موضوع نقش شعر پارسی در حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام ناظری و دولتمند خالف در لندن روی صحنه می روند

شهرام ناظری و دولتمند خالف در لندن روی صحنه می روند