مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 13:362019-02-02سياسي

امام جمعه خلخال: فرهنگ جهادی زمان انقلاب باید در بین مدیران امروز نهادینه شود


باید فرهنگ جهادی زمان انقلاب در بین مدیران نهادینه شده و مدیران برای خدمت به مردم با فرهنگ جهادی حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان ادارات، اعضای شورای تامین و مسوولین ادارات خلخال، اظهار کرد: انقلابی که امروز شاهد جشن چهل سالگی آن در مقابل دیدگان دنیا هستیم با همت و تلاش این مردم بصیر و فهیم بدست آمده و باید فرهنگ جهادی زمان انقلاب در بین مدیران نهادینه شده و مدیران برای خدمت به مردم با فرهنگ جهادی حرکت کنند.

امام جمعه خلخال با پاسداشت مقام امام راحل و زحمات این بزرگمرد تاریخ انقلاب ایران، گفت: انقلاب ایران در تاریخ جهان بی نظیر است و این انقلاب نیازمند بصیرت در ادامه عمر با برکت خود می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردیبل، در این مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال از خدمات دولت در شهرستان خلخال و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گزارشی به جمع حاضر ارائه کرد.

در ادامه مسوولین شهرستان خلخال با حضور در سالن خلیج فارس شهرستان خلخال زنگ انقلاب را به صدا درآورند و برنامه های متنوعی همچون افتتاح نمایشگاه کاریکاتور و نقاشی، محل انس با قرآن و کاروان آیه های نور، جشنواره نقاشی در کانون پرورشی فکری کودکان، اجرای سرود زیبای یازهرا در جشن انقلاب، جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خلخال: فرهنگ جهادی زمان انقلاب باید در بین مدیران امروز نهادینه شود

امام جمعه خلخال: فرهنگ جهادی زمان انقلاب باید در بین مدیران امروز نهادینه شود