مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 05:462019-01-30سياسي

یادداشت/ رسول سنایی راد معجزه تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی


به برکت روحیه انقلابی و جهادی که خود دستاورد های انقلاب به حساب می آید، انقلاب اسلامی به 40 سالگی رسیده که همچون پیروزی انقلاب بر رژیم منحوس پهلوی شبیه معجزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: دهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصتی برای پاسداشت مجاهدت ها و مبارزات خونین علیه رژیم استبدادی و وابسته پهلوی و همچنین بیان دستاورد های این انقلاب شکوهمند است که در شرایط سخت توطئه، دشمنی، سخت گیری و تحریم به دست آمده است.

دشمنانی که از روز های نخست پیروزی انقلاب اسلامی همواره وعده سقوط چند ماهه نظام جمهوری اسلامی و شکست انقلاب را داده و این وعده کذایی را برخی سران اروپایی و امریکایی در آستانه 40 سالگی انقلاب تکرار کردند.

از این رو میزان دستاورد های انقلاب اسلامی به تناسب موانع و دشمنی های پیش روی ان باید سنجیده شود که چهار گروه عمده بوده و هستند: 1- کشور های بیگانه ای که از سقوط رژیم وابسته پهلوی متضرر شده و از پیام ها و ارزش های انقلاب اسلامی احساس تهدید کرده اند و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا سال های پایانی جنگ دو بلوک شرق و غرب علیه انقلاب و نظام اسلامی کشورمان دشمنی داشته و در حمایت از گروهک های ضدانقلابی و متجاوزان بعثی از هیچ ظلمی دریغ نورزیدند و امروز هم مستقیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ رسول سنایی راد معجزه تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی

یادداشت/ رسول سنایی راد معجزه تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی