مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 بهمن 1397 ساعت 21:012019-01-29سياسي

نسل امروز دغدغه های جوانان را شفاف ومستدل بررسی میکند/ به دنبال جنجال نیستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مریم فیروزی تهیه کننده برنامه نسل امروز درباره هدف این برنامه، اظهار داشت: بارویکرد رییس سازمان صداوسیما و همچنین تاکید مدیر شبکه 5 در این برنامه تلاش میکنیم باپرداختی شفاف و مستدل به مسائل فرهنگی و اجتماعی ـ آنچه .

- مریم فیروزی گفت: بارویکرد رییس سازمان صداوسیما و همچنین تاکید مدیر شبکه 5 در برنامه نسل امروز تلاش می کنیم با پرداختی شفاف و مستدل به مسائل فرهنگی و اجتماعی، بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مریم فیروزی تهیه کننده برنامه نسل امروز درباره هدف این برنامه، اظهار داشت: بارویکرد رییس سازمان صداوسیما و همچنین تاکید مدیر شبکه 5 در این برنامه تلاش میکنیم باپرداختی شفاف و مستدل به مسائل فرهنگی و اجتماعی ـ آنچه دغدغه جوانان ایران امروز است ـ باحضور خود آنان بپردازیم.

وی افزود: درهر قسمت از برنامه در کنار یک کارشناس خبره و نام آشنا یک نسل امروزی به نمایندگی از جوانان حضور خواهد داشت تا حرف دل آنان بدون واسطه طرح و شبهات برطرف شود.

فیروزی درباره خاصیت بارز نسل امروز گفت: به دنبال جنجال نیستیم، اما در بیان مسائل شفاف خواهیم بود و امیدواریم تریبون نسل امروز برای مسئولان به ویژه در مسایل فرهنگی و اجتماعی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل امروز دغدغه های جوانان را شفاف ومستدل بررسی میکند/ به دنبال جنجال نیستیم

نسل امروز دغدغه های جوانان را شفاف ومستدل بررسی میکند/ به دنبال جنجال نیستیم