مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 14:112019-01-28ورزشي

نتایج برترین های المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، این دوره از مسابقات از سوم بهمن به مدت پنج روز در رشته های فوتسال، - نتایج برترین های المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور پس از برگزاری 5 روز رقابت در رشته های مختلف اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، این دوره از مسابقات از سوم بهمن به مدت پنج روز در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در بخش آقایان و والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان برگزار شد.

بنابراین گزارش، در بخش آقایان، رشته فوتسال که با حضور 29 تیم از 31 استان کشور انجام شد، تیم های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته والیبال از بین 22 تیم، مازندران، گلستان و سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای اول تا سوم شدند.

در رشته تنیس روی میز که با حضور 64 بازیکن از سراسر کشور در 16 گروه چهار تیمی برگزار شد، مهدی عرفانی فرد از گیلان قهرمان، منصور شهرکی از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان، یونس محمدی از مازندران و ایرج عبداللهی از فارس بطور مشترک سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج برترین های المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای اعلام شد

نتایج برترین های المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای اعلام شد