مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 11:162019-01-27سياسي

آماده سازی امکانات اولیه سخت افزاری جشنواره ملی ارکیده در نوشهر


مدیر چهارمین جشنواره ملی ارکیده از آماده سازی امکانات اولیه برای برگزاری جشنواره ملی ارکیده نوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، جمیله هاشمی شنبه شب در حاشیه جلسه کارگروه اجرایی چهارمین جشنواره ملی ارکیده ایران، اظهار کرد: برنامه ریزی ها به همراه اعضای کارگروه به طور مرتب انجام می شود تا جشنواره امسال متفاوت تر و با کیفیت تر از سال های گذشته برگزار شود.

وی افزود: درباره طراحی داخلی غرفه ها و نحوه چینش گل ها جلسات بسیار خوبی با اعضای کارگروه اجرایی این جشنواره داشتیم و پیشنهادات ارزنده ای ارائه شد که برای پیاده سازی آن برنامه ریزی های لازم در دستور کار قرار گرفت.

مدیر چهارمین جشنواره ملی ارکیده نوشهر برگزاری چنین جشنواره هایی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: شناخت تولیدکنندگان، تضارب اندیشه ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و کیفی سازی تولیدات گل و گیاه از ویژگی های مهم و کارآمد جشنواره های گل و گیاه است که ما نیز تلاش داریم تا این بسترها را برای تولیدکنندگان عزیز و پرتلاش فراهم کنیم و گامی در جهت توسعه اقتصادی منطقه بر پایه تولیدات گل و گیاه برداشته باشیم.

وی عنوان کرد: هم افزایی و همراهی بسیار خوبی در شهرستان نوشهر برای برگزاری چهارمین جشنواره ملی ارکیده وجود دارد و این یکی از بزرگ ترین و شاخص ترین امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی امکانات اولیه سخت افزاری جشنواره ملی ارکیده در نوشهر

آماده سازی امکانات اولیه سخت افزاری جشنواره ملی ارکیده در نوشهر