مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 11:052019-01-27ورزشي

کشتی آزاد جام یاریگین / شکست طاها آکگول مقابل بازنده پرویز هادی


در جریان دیدار فینال وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد جام ایوان یاریگین، طاها آکگول دارنده مدال های طلای جهان و المپیک برابر کشتی گیر نه چندان مطرح روس شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دیدار فینال وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد جام ایوان یاریگین در روسیه، طاها آکگول دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از ترکیه برابر آنزور خزریف نفر پنجم جهان در سال های 2017 و 2018 با نتیجه 7 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

پرویز هادی در مسابقات جهانی بوداپست هم آکگول را شکست داد و هم در مسابقه رده بندی خیزریف را برد.

در فینال وزن 79 کیلوگرم نیز احمد گاژی ماگمدوف دارنده مدال برنز جهان 2018 از روسیه برابر هموطن خود ماگومد رمضان اف 6 بر 2 پیروز شد و به مدال طلا رسید.

روز گذشته نیز کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا که در دیدار فینال رقابت های جهانی 2018 مجارستان در ثانیه های ابتدایی برابر عبدالرشید سعدالله یف روس ضربه شده بود، در این رقابت ها نیز نمایش دور از انتظاری داشت و در همان دور نخست مقابل رسول ماگومدوف نفر پنجم امیدهای جهان در سال 2017 با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ماگومد قربان علی اف روس و دارنده مدال های طلا و برنز جهان نیز که برای نخستین بار در این تورنمنت در وزن 74 کیلوگرم کشتی گرفت، وی ابتدا حریف مغول خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی آزاد جام یاریگین / شکست طاها آکگول مقابل بازنده پرویز هادی

کشتی آزاد جام یاریگین / شکست طاها آکگول مقابل بازنده پرویز هادی