مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 09:152019-01-27پزشكي

21 دلیل برای اینکه عناب بخوریم


عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: عناب با دارا بودن میزان قابل توجهی کلسیم، پتاسیم، ساپونین، فلاونویید و انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های A و C نیروگاهی از مواد مفید برای سلامت انسان بحساب می آید.

- مهدی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، گفت: تحقیقات صورت گرفته روی این میوه ارزشمند نشان داده که عناب توانایی مقابله با طیف وسیعی از ناخوشی های زندگی بشر امروز شامل دردهای خفیف گوارشی تا بیماری های مهلکی مانند سرطان را داراست.

وی افزود: از جمله مهمترین مزایای مصرف عناب برای سلامت انسان که نشان دهنده لزوم قرارگرفتن این محصول استراتژیک خراسان جنوبی در سبد غذایی هر ایرانی است، می توان به این 21 مورد اشاره کرد.

عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه عناب می تواند سرطان را درمان کند، اظهار کرد: عناب سبب بهبود خواب شده و بی خوابی را درمان می کند.

ابراهیمی ادامه داد: عناب به سلامت قلب کمک می کند و ریسک ابتلاء به بیماری های قلبی را کاهش می دهد، همچنین سبب بهبود کارکرد جهازهاضمه می شود.

وی تصریح کرد: از دیگر خواص عناب می توان به درمان یبوست مزمن، بهبود گردش خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، از بین بردن التهاب، کاهش استرس و نگرانی، تقویت تقویت استخوان و تسهیل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 دلیل برای اینکه عناب بخوریم

21 دلیل برای اینکه عناب بخوریم