مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 16:402019-01-24سياسي

محمودی: مسئولان اوضاع اقتصادی را برای مردم حل کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود تمام دشمنی ها و نفوذی ها ایران همچنان می درخشد و مردم فهیم و شریف همیشه در صحنه؛ هنوز به صورت آتش به اختیار آماده هستند تا از این انقلاب دفاع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر پنجشنبه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور امیران و کلیه پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد امام خمینی(ره) این نهاد برگزار شد بیان کرد: امروزه ما در کشوری زندگی می کنیم که 14 قرن پیش پیامبر اکرم (ص) درباره نسل سلمان فارسی صحبت کرده بود که شیعیان ما در دیار سلمان فارسی ایران خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در یک مسیری حرکت می کنیم که در این مسیر عنایت الهی را به همراه داشتیم و داریم و در این چهل سال انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها و جنگ های مختلف باز هم پرچم جمهوری اسلامی همچنان سرفراز است و در جهان می درخشد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید در جنگ دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است و با این کار، ارتش اعلام کرده تا آخرین قطره خون خود از این نظام دفاع خواهد کرد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: 17 هزار شهید ترور، تقدیم انقلاب شده، تا جمهوری اسلامی پابرجا بماند با وجود تمام دشمنی ها و نفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودی: مسئولان اوضاع اقتصادی را برای مردم حل کنند

محمودی: مسئولان اوضاع اقتصادی را برای مردم حل کنند