مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 16:062019-01-24اقتصادي

مذاکره با آلمان برای رفع تحریم صنعت هوایی کشور/ پاسخ به اتهامات در شأن ما نیست


وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در راستای رفع معضل تحریم صنعت هوایی کشور با آلمان مذاکراتی انجام شده است، گفت: طی مکاتبات با آلمان، ادعا و اتهاماتی به ما وارد شد که زیبنده نیست به آن پاسخ دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، محمد اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با پروژه همت که در ادامه پروژه آزادراه تهران_شمال تعریف شده است، اظهار داشت: یکی از محورهایی که برای مردم کشور و تهران مطالبه جدی به شمار می آید روان شدن ترافیک در مسیر کرج، قزوین و تهران است.

وی با بیان اینکه ادامه اتوبان شهید همت برای این پروژه تعریف شده  و در چندسال گذشته نیز توسط شهرداری تهران بخشی از آن با همکاری پیمانکار بخش خصوصی انجام شده است، گفت: پیمانکار و شرکت سرمایه گذار در راستای آزادسازی مسیر این پروژه قول همکاری و تلاش ویژه داده است.

وزیر راه به اهمیت رفع معضل ترافیک محور تهران، کرج و قزوین اشاره کرد و افزود: از سال های گذشته موضوع کنارگذر مطرح بوده است که می توانیم در این رابطه با همکاری دولت و شهرداری کار را انجام دهیم.

اسلامی با بیان اینکه کنارگذر شمالی در ادامه پروژه همت با حمایت و کمک دولت همراه خواهد شد، ادامه داد: مقرر شد به صورت یک پروژه مشارکتی این موضوع را ادامه دهیم و به رفع معضل ترافیک برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با آلمان برای رفع تحریم صنعت هوایی کشور/ پاسخ به اتهامات در شأن ما نیست

مذاکره با آلمان برای رفع تحریم صنعت هوایی کشور/ پاسخ به اتهامات در شأن ما نیست