مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 15:562019-01-24سياسي

«مینسک» میزبان کارشناسان همسود؛ بیمه مهاجرین کاری محور نشست


به میزبانی بلاروس جلسه کارشناسان جامعه همسود با هدف هماهنگی جهت تدوین پیش نویس توافقنامه بیمه پزشکی مهاجرین کاری، برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کارشناسان کشورهای همسود به منظور هماهنگی جهت تدوین پیش نویس توافقنامه همکاری کشورهای عضو در زمینه بیمه پزشکی مهاجران کاری و اعضای خانواده آنها در مینسک بلاروس گرد هم می آیند.

سند مذکور توسط روسیه تهیه و هدف از آن توسعه بیشتر تعاملات بین دولتی در زمینه مراقبت های بهداشتی و همچنین ایجاد شرایط برای دریافت کمک پزشکی از سوی مهاجران کاری در کشور میزبان می باشد.

انتظار می رود مفاد این توافقنامه به تمام مهاجران کاری و اعضای خانواده آنها که همراه با آنها در یکی از کشورهای عضو همسود کار و فعالیت می کنند صرف نظر از وضعیت قانونی آنها اعمال خواهد شد.

سند مذکور اصول کلی همکاری در زمینه ایجاد و تامین فعالیت سیستم هماهنگ شده ارائه مراقبت های پزشکی به مهاجران کاری و اعضا خانواده آنها در طول دوره اقامت آنها بر اساس بیمه پزشکی از جمله تعیین نوع، شرایط، حجم و کیفیت ارائه مراقبت های پزشکی و ترتیب پرداخت هزینه را  مشخص می کند.

قرار است بعد از هماهنگی نهایی، این سند از سوی کارشناسان برای بررسی به شورای نخست وزیران کشورهای عضو همسود ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مینسک» میزبان کارشناسان همسود؛ بیمه مهاجرین کاری محور نشست

«مینسک» میزبان کارشناسان همسود؛ بیمه مهاجرین کاری محور نشست