مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 15:552019-01-24اقتصادي

سومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با حمایت از تولید ملی


سومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با حمایت از تولیدملی در بستر اقتصاد مقاومتی و همچنین مراسم اعطای سومین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، با حمایت بانک پاسارگاد و در دانشگاه خاتم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک پاسارگاد ، در این کنفرانس که با حضور استادان و کارشناسان، دانشجویان و فعالان حوزه فرهنگ سازمانی برگزار شد، مطالب بسیار کاربردی توسط مدیران و استادان در خصوص موضوع کنفرانس، پژوهش های صورت گرفته و تجربیات سازمان های مختلف در این حوزه مطرح شد.

همچنین در بخش اختتامیه، مراسم اعطای سومین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت برگزار شد.

معاون رییس جمهور: نیازمند یک تحول اساسی در رفتارهای سازمانی دستگاه های دولتی هستیم جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن اشاره به لزوم ایجاد تغییر اساسی در مبانی و ارزش ها در نظام های اداری گفت: باید پس از ایجاد تغییرات اساسی در نظام های اداری، متناسب با تغییراتی که در این مبانی و نوع نگاهمان به مسائل داریم، به سراغ این برویم که در راستای ارزش های سازمانی و رفتارهای جمعی برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در تمام حوزه ها بخش دولتی بزرگ ترین سازمان ها را دارد و تمام سازمان های دولتی به صورت روزمره در رفتارهای بنگاه های خصوصی ما اثر می گذارند و تمام اجز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با حمایت از تولید ملی

سومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با حمایت از تولید ملی