مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 15:162019-01-24سياسي

«کمبود اعتبار» بزرگ ترین مشکل متروی ورامین است


نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود اعتبار بزرگ ترین مشکل متروی ورامین است گفت: مترو یا همان قطار حومه ای شهرستان ورامین 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سید حسین نقوی حسینی در جلسه پرسش و پاسخ مسؤولان شهرستان که بدون حضور فرماندار و شهردار ورامین شروع شد، گفت: بی کارتر از بنده در ورامین نبوده که در این مراسم حضور پیدا کردم تا به سؤالات جوانان شهرستان پاسخ دهم.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون گذاری را بر عهده دارد و در سال جاری قانون محیط زیست مصوب شد و این قانون به دولت ابلاغ شده و اجرای قانون بر عهده دولت است اگر خلع قانونی دارد اعلام کنید رفع کنیم و تمامی نماینده ها در جهت کمک به محیط زیست فعال هستند و درصورتی که سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست پیشنهادی داشته باشند حاضر به بررسی هستند.

نقوی حسینی افزود: در حال حاضر در شهرستان ورامین 13 اداره فرا شهرستانی است و در توافقات صورت گرفته این شهرستان روبه جلو حرکت می کند و از اماکن دولتی در سطح شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در خصوص ساخت مترو در شهرستان افزود: مترو اسلامشهر توسط شهرداری اسلامشهر انجام می شود و هیچ منابع دولتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمبود اعتبار» بزرگ ترین مشکل متروی ورامین است

«کمبود اعتبار» بزرگ ترین مشکل متروی ورامین است