مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 14:362019-01-24سياسي

پیکر شهید احمدی پس از 30 سال در کنار همرزمانش آرام گرفت


پیکر مطهر شهید احمدی از شهدای دفاع مقدس که بعد از 30 سال به تازگی در عملیات تفحص، شناسایی شد و به وطن بازگشت، پس از تشییع با شکوه مردم قدرشناس زنجان در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از ساعاتی پیش مراسم تشییع پیکر شهید ازبرعلی احمدی که پس از 30 سال به وطن بازگشته بود، با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده شهدا، فرماندهان ارتش، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فرماندار زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع باشکوه، پیکر شهید ازبرعلی احمدی برای خاکسپاری به مزار شهدای پایین منتقل و پیکرهای شهدای زنجانی با حضور خانواده های شهدا و جمع کثیری از مردم به خاک سپرده شد.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید ازبرعلی احمدی توسط نماینده ولی فقیه در استان زنجان پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در میان حزن و اندوه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسؤولان و دیگر اقشار مختلف مردم زنجان از مقابل مسجد جامع تشییع و در مزار شهدا پایین در آغوش خاک آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت شهید ازبرعلی احمدی روز پنج شنبه چهارم بهمن ماه از ساعت 14 تا 16 در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در اسلام آباد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید احمدی پس از 30 سال در کنار همرزمانش آرام گرفت

پیکر شهید احمدی پس از 30 سال در کنار همرزمانش آرام گرفت