مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 13:252019-01-24سياسي

بیکاری از مهمترین علل افزایش جمعیت کیفری زندان هاست


نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بیکاری را یکی از مهمترین علل افزایش جمعیت کیفری زندان ها دانست و گفت: معضلاتی همچون اعتیاد، فقر و وقوع بسیاری از جرائم همگی ریشه در بیکاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار با اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان های استان کردستان اظهار کرد: اولین مرحله در اصلاح زندانیان باید ایجاد تغییرات اساسی در طرز تفکر و نگرش آنان باشد زیرا تا مادامی که دیدگاه آنان نسب به مسائل اجتماعی تغییر پیدا نکند شاهد بازگشت مجدد آنان به زندان خواهیم بود.

وی، زندان را از نظر اسلام محل نگهداری افرادی دانست که حضورشان در جامعه خطرناک و جامعه را دچار ناامنی می کند و در این خصوص گفت: مجازات حبس هزینه های مادی و معنوی فراوانی را بر دولت متحمل می کند که در این راستا باید در موارد ضروری از این نوع مجازات استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، در حبس به سر بردن افرادی با جرائم مالی و همچنین افراد ناتوان از پرداخت مهریه را نگران کننده قلمداد کرد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان ها صرفا با اصلاح قوانین و همچنین همفکری و همراهی مسئولین قضایی و دست اندرکاران این امر محقق خواهد شد و چاره اندیشی در این خصوص ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری از مهمترین علل افزایش جمعیت کیفری زندان هاست

بیکاری از مهمترین علل افزایش جمعیت کیفری زندان هاست