مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 13:202019-01-24پزشكي

همزیستی خطرناک پشه ها و حاشیه نشینان چابهار


سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: خطر شیوع تب دانگ از طریق پشه ناقل آئدس در چابهار وجود دارد، چرا که دو سوم جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند و این پشه بیشتر در لاستیک های فرسوده لانه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هادی مرعشی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سالن جلسات استانداری افزود: اگر چابهار به این بیماری آلوده شود برخورد با آن بسیار مشکل است، باید برنامه ای برای پیشگیری داشته باشیم که به همین منظور جلسه ای در چابهار به میزبانی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برگزار می شود.

مرعشی با اشاره به آفت کش ها نیز بیان کرد: این موضوع هم بسیار مهم است و می طلبد جلسه ای با سازمان جهاد کشاوزی برگزار شود تا در این باره به یک جمع بندی برسیم و اگر موضوع ویژه است به آن رسیدگی شود.

به گفته وی، باید برای آگاه سازی مروجان کشاورزی و مدیران از خطرهای استفاده از آفت کش ها اقدام شود تا در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی به یک جمع بندی برسیم، چون این موضوع می تواند یکی از دلایل افزایش سرطان باشد.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری، درباره موضوع آب و آلودگی های آن نیز اظهار کرد: با کاهش سطح آب چاه نیمه ها در شمال و کاهش بارندگی در جنوب استان مشکلات جدی در زمینه تامین آب سالم و بهداشتی در این استان به وجود آمده است، به طور قطع اگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزیستی خطرناک پشه ها و حاشیه نشینان چابهار

همزیستی خطرناک پشه ها و حاشیه نشینان چابهار