مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 11:562019-01-24سياسي

روایتی از رانت واردات تخت بیمارستانی


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در فلاورجان یک فرد خلاق تخت بیمارستانی تولید کرده است که بیش از 40 عملکرد داشته درحالی که بهترین مدل وارداتی آن 25 مورد انجام می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز نخستین نشست هم اندیشی نوجوان، خلاقیت، توسعه به همراه آیین تجلیل از رویش های علمی توسعه پایدار و مراسم معارفه گروه همیاران نوجوان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی اظهار کرد: در سطح استان افراد زیادی داریم که همانند این نوجوانان طرح ها و خلاقیت های خوبی دارند که ممکن است از دید ما خارج بوده باشند و نتوانسته باشیم آن ها را شناسایی کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کرد: مباحثی که این گفتمان در اصفهان انجام می دهند بسیار ارزشمند است و دو همایش در سطح استان برگزار شد که در سطح کشور نمونه است و برگزاری این جلسه وظیفه دولتی ها بوده است و تقدیر و تجلیل کنند.

وی ادامه داد: هرکدام از طرح هایی که توضیح دادند، باید توسط مسؤولان دولتی تجلیل به عمل آید و از جوانان و شورای عالی جوانان و از خانواده های این نوجوانان که توانسته اند چنین طرح هایی را به نتیجه برسانند، تشکر می کنم که قطعا بدون همراهی و همکاری آن ها چنین طرح هایی در سطح همایش هایی برگزار شده و کسب رتبه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از رانت واردات تخت بیمارستانی

روایتی از رانت واردات تخت بیمارستانی