مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 11:452019-01-24اقتصادي

اوپک: کاهش تولید ما به آمریکا کمک کرد


دبیرکل اوپک در واکنش به تمجید مدیر یک شرکت نفت شیل آمریکا از اوپک برای کاهش تولید که قیمت نفت را در دو سال اخیر تقویت کرده است، ابراز امیدواری کرد دونالد ترامپ این پیام را بشنود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان هس، مدیرعامل شرکت هس کورپ در مجمع اقتصادی جهان در داووس سوییس اظهار کرد: اعضای اوپک نقش بسیار مهمی در تثبیت بازار نفت ایفا می کنند و اقدامات آنها باید شناخته شود.

ما به قیمت های بالاتر و قیمت های باثبات تر نیاز داریم.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، منتقد اصلی اوپک بوده و در سال 2018 با ارسال هشت پیام توییت، از اوپک انتقاد کرد و این گروه را برای پایین بردن قیمت نفت تحت فشار قرار داد.

فشارهای رییس جمهور آمریکا به همراه تهدیدهای کنگره آمریکا برای تصویب قانونی معروف به نوپک که اوپک را در معرض شکایات ضدانحصارطلبی قرار م دهد باعث شده اوپک تلاش کند تصویر یک گروه تعیین کننده قیمت نفت را از خود بزداید.

محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک، جدیدترین مقام این گروه بود که تلاش کرد این پیام را ترویج کند که کاهش تولید اوپک به شرکت های نفت آمریکایی کمک کرده است.

بارکیندو در کنفرانس مشترک با جان هس و ویکی هولوب، مدیرعامل شرکت اکسیدانتل پترولیوم در داووس گفت: شما از خود آنها شنیدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوپک: کاهش تولید ما به آمریکا کمک کرد

اوپک: کاهش تولید ما به آمریکا کمک کرد