مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 11:102019-01-24اجتماعي

آلودگی ناشی از فرودگاه مشهد برابر با آلودگی تولیدشده از 600 هزار خودرو


رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط ‍زیست شورای شهر مشهد گفت: یکی از علل اصلی آلودگی هوای شهر مشهد مربوط به فرودگاه است که آلودگی ناشی از آن با آلودگی 600 هزار خودرو برابری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد حاجیان شهری در تداوم طرح چهارشنبه های پاسخگویی که با حضور اعضای شورای شهر مشهد در مرکز ارتباط مردمی 137 شهرداری برگزار می شود، پس از پاسخگویی 2 ساعته به تماس های شهروندان، به گفت وگو با خبرنگاران پرداخت و اظهار کرد: راه ها و پل های ارتباطی میان مردم و اعضای شورای شهر و مدیران شهری بسیار متفاوت است؛ از روش های سنتی و قدیمی مثل مراجعه حضوری تا شیوه های نوین امروزی که با پیشرفت علم و تکنولوژی ایجاد شده است.

حاجیان شهری در ادامه گفت: مردم بواسطه همین ارتباطات از نظر روانی تخلیه شده چراکه احساس می کنند افرادی برای شنیدن سخنان آنها وجود دارند و برای ایشان اهمیت قائل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر، نمایندگان شهروندان هستند و وظیفه آنها شنیدن صدای مردم و پیگیری امور مرتبط با بدنه مدیریت شهری است تا زمانی که به نتیجه برسد.

حاجیان شهری با بیان اینکه یکی از جنبه های موفقیت شوراهای شهر، افزایش رضایتمندی مردم از مدیریت شهری است، گفت: لازمه تحقق این مهم، پیگیری مطالبات و درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی ناشی از فرودگاه مشهد برابر با آلودگی تولیدشده از 600 هزار خودرو

آلودگی ناشی از فرودگاه مشهد برابر با آلودگی تولیدشده از 600 هزار خودرو