مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 08:112019-01-24دانش

کارگاه اصول و مبانی خبرنویسی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای کارگاه آموزشی اصول و مبانی خبرنویسی و عکاسی خبری گفت: - کارگاه آموزشی اصول و مبانی خبرنویسی و عکاسی خبری با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای کارگاه آموزشی اصول و مبانی خبرنویسی و عکاسی خبری گفت: جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است و در این زمینه، موفقیت دانشگاه در عرصه فعالیت های تخصصی به عملکرد مدیریت و کارشناسان روابط عمومی واحد های مختلف وابسته است.

شهرام شریفی روابط عمومی را یک حوزه تخصصی و فنی بیان کرد و گفت: روابط عمومی نقش مهمی را در تعیین، برنامه ریزی و اجرای سیاست های راهبردی ایفا می کند و درک اهمیت روابط عمومی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک به منزله یافتن نوعی مهارت پیشرفت و دستیابی به اهداف متعالی در دانشگاه تلقی می شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید سخنگو و پاسخگو باشد، افزود: کارشناسان و مشاوران ارتباطات و روابط عمومی واحد های تابعه دانشگاه به عنوان چراغی فروزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه اصول و مبانی خبرنویسی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد

کارگاه اصول و مبانی خبرنویسی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد