مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 20:502019-01-23ورزشي

تجلیل از قهرمانان دوومیدانی با حضور صالحی امیری/ حدادی هم آمد


گردهمایی بزرگ خانواده دوومیدانی با هدف تجلیل از افتخار آفرینان دیروز و امروز این رشته با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در هتل المپیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردهمایی بزرگ خانواده دوومیدانی با هدف تجلیل از افتخار آفرینان دیروز و امروز ورزش اول المپیک ایران و با حضور رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و محمدرضا داورزنی، شاهرخ شهنازی و ژاله فرامرزیان پیشکسوتان سراسر کشور امشب چهارشنبه در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم احسان حدادی در حضور صالحی امیری حضور نداشت ولی در اواسط مراسم به جمع خانواده دوومیدانی اضافه شد.

همچنین از سایر قهرمانان نیز تجلیل شد.

سید رضا صالحی امیری در جمع خبرنگاران گفت: دوومیدانی یک اقدام زیبا انجام داد و همه پیشکسوتان و تمام قهرمانان و جامعه دوومیدانی کشور را در یک جا جمع کرد تا وحدت و یکدلی را در میان آن ها گسترش دهد.

در این مراسم از قهرمانان تجلیل شد تا بتوانند به اهداف بلندی که از افق چند سال آینده به خصوص در المپیک 2020 تعریف کرده اند برسند.

یک اتفاق مهم در ورزش در حال روی دادن است در دوره انسجام و آرامش در درون ورزش ایران هستیم امروز جامعه ورزش در راس ان وزارت و کنیته ملی المپیک و فدراسیون ها و جامعه رسانه که من از آن ها به عنوان ارکان چهارگانه نام می بزم، یکدل و همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از قهرمانان دوومیدانی با حضور صالحی امیری/ حدادی هم آمد

تجلیل از قهرمانان دوومیدانی با حضور صالحی امیری/ حدادی هم آمد