مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 20:362019-01-23حوادث

هشدار نیروی انتظامی به داروخانه ها/ استخراج شیشه از شربت دارویی


افرادی با خرید نوعی شربت از داروخانه ها اقدام به استخراج مواد اصلی شیشه در آزمایشگاه های خانگی می کنند، داروخانه ها نباید مقادیر زیاد داروی حاوی این ماده را به افراد تحویل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، اسماعیل پریشانی فرمانده انتظامی دهاقان امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: گزارش و اقداماتی که در این جلسه مطرح شد نشان از اهمیت موضوع مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم است.

وی نیز در این جلسه اظهار داشت: در ماه های اخیر بیش از 3 کیلو مواد مخدر در دهاقان ضبط شد و حدود 85 درصد از کشفیات مواد مخدر صنعتی و 15 درصد مواد مخدر سنتی و توهم زا بود.

فرمانده انتظامی دهاقان افزود: 30 نفر از معتادان هم دستگیر شدند که 10 نفرشان خرده فروشان و توزیع کننده بودند.

وی از استخراج مواد مخدر در آزمایشگاه های خانگی خبر داد و اذعان کرد: افرادی با خرید نوعی شربت از داروخانه ها اقدام به  استخراج مواد اصلی شیشه در آزمایشگاه های خانگی می کنند، داروخانه ها نباید مقادیر زیاد داروی حاوی این ماده را به افراد تحویل دهند.

پریشانی با بیان اینکه داروخانه هنگام تحویل دارو هوشیار باشند، عنوان کرد: برای پیشگیری از ساخت و تهیه چنین موادی در آزمایشگاه های خانگی باید از ارائه مقادیر زیاد این دارو به افراد در داروخانه ها پرهیز شود تا امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نیروی انتظامی به داروخانه ها/ استخراج شیشه از شربت دارویی

هشدار نیروی انتظامی به داروخانه ها/ استخراج شیشه از شربت دارویی