مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 19:102019-01-23سياسي

مجریان رابط بین مردم و صداوسیما


رییس سازمان صداوسیما از این رسانه به عنوان دستگاهی چهره ساز یاد کرد و گفت: رسانه ملی به کمک مجری ها با مردم ارتباط برقرار می کند و باید در این زمینه هوشمندانه مجریان خوبی تربیت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عبدالعلی علی عسکری در هفتمین منشور رسانه ملی مدیریت انقلابی، مردمی بودن و نوسازی رسانه ملی با روی کار آمدن جوانان توانمند و نخبه را از مهمترین راهبردهای رسانه ملی در پنجمین دهه از انقلاب اسلامی برشمرد.

رییس سازمان صداوسیما در هفتمین نشست سراسری منشور رسانه راهبردهای رسانه ملی را برای آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کرد.

علی عسکری در این نشست با قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی برای تاریخ بشریت دانست که از دیگر انقلاب های قرن اخیر متمایز بوده که با تکیه بر دین و پیروی از مرجعی بزرگ به ثمر نشسته است.

رییس رسانه ملی با اشاره به ضرورت تبیین ماهیت منحوس رژیم پهلوی و معرفی برکات انقلاب و نظام اسلامی برای نسل جوان، گفت: متاسفانه به دلیل ضعف عملکرد رسانه ها و نهادهای متولی هنوز چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی به درستی برای جوانان معرفی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان رابط بین مردم و صداوسیما

مجریان رابط بین مردم و صداوسیما