مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 17:062019-01-23بين الملل

هشدار قطر درباره تبعات خطرناک استمرار بحران در شورای همکاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیاء احمد بن سیف آل ثانی در جلسه شورای امنیت درباره وضعیت غرب آسیا و قضیه فلسطین، بر پایبندی قطر به گفت وگو برای حل بحران به وجود آمده بین دوحه و چهار کشور عربی (عربستان سعودی، - نماینده دائم قطر در سازمان ملل درباره تبعات خطرناک استمرار بحران در روابط اعضای شورای همکاری خلیج فارس و آثار آن بر ثبات و انسجام منطقه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیاء احمد بن سیف آل ثانی در جلسه شورای امنیت درباره وضعیت غرب آسیا و قضیه فلسطین، بر پایبندی قطر به گفت وگو برای حل بحران به وجود آمده بین دوحه و چهار کشور عربی (عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر) تأکید کرد.

آل ثانی افزود که دوحه به میانجی گری صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت برای حل این بحران پایبند است و از تلاش های این کشور دیگر کشورها قدردانی می کند.

طبق گزارش وبگاه العربی الجدید ، نماینده دائم قطر در سازمان ملل تصریح کرد که با وجود بحران های زیادی در منطقه، بحران بی سابقه دیگری مبنی بر محاصره ظالمانه قطر رقم خورد که از بیش از یک سال و نیم قبل ادامه دارد و هدف از آن وارد آوردن خسارت به قطر و خدشه دار کردن چهره آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قطر درباره تبعات خطرناک استمرار بحران در شورای همکاری

هشدار قطر درباره تبعات خطرناک استمرار بحران در شورای همکاری