مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 16:512019-01-23سياسي

بازدید پادشاه و ملکه اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری مادرید


بازدید پادشاه و ملکه اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری مادرید - بازدید مشترک پادشاه، ملکه و رییس کنگره نمایندگان اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه فیتور به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فیلیپ ششم پادشاه اسپانیا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری مادرید (فیتور) که امروز (چهارشنبه) با حضور کارآفرینان و تورگردانان فعال در حوزه گردشگری افتتاح شد، به همراه خانم لتیسیا ملکه این کشور، خانم آنا پاستور رییس کنگره نمایندگان این کشور، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و برخی از مقامات گردشگری اسپانیا از غرفه جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بازدید کردند.

  پادشاه اسپانیا در این بازدید، گفت وگوی کوتاهی با مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حسن قشقاوی سفیر کشورمان در اسپانیا داشت.

وی ضمن اظهار خرسندی از حضور در غرفه ایران، به سابقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی ایران به عنوان یک کشور بزرگ اشاره کرد و با توجه به اجرای موسیقی زنده محلی به هنگام حضور وی، علاقمندی خود را به موسیقی ایرانی ابراز کرد.

مونسان نیز ضمن خوشامدگویی به پادشاه و تشکر از حضور وی و همراهان در غرفه ایران، توضیحات کوتاهی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید پادشاه و ملکه اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری مادرید

بازدید پادشاه و ملکه اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری مادرید