مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 15:452019-01-23اجتماعي

اولین قایق ساخته شده از پلاستیک بازیافتی در کنیا


یکی از مقامات ارشد سازمان ملل متحد به تازگی از کنیا برای ساخت نوعی قایق شناور تولید داخلی موسوم به جهاز دریایی (شناور چوبی با بادبان بندی لچکی) از پسماندهای پلاستیکی تمجید کرده است.

- یکی از مقامات ارشد سازمان ملل متحد به تازگی از کنیا برای ساخت نوعی قایق شناور تولید داخلی موسوم به جهاز دریایی (شناور چوبی با بادبان بندی لچکی) از پسماندهای پلاستیکی تمجید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر اجرایی سازمان محیط زیست ملل متحد اظهار کرد: این ابتکار کنیا نشان می دهد کشورهای آفریقایی می توانند نقشی مهم در حفاظت از محیط زیست ایفا کنند.

او در مراسم پرده برداری از اولین قایق ساخته شده از پسماندهای پلاستیکی در نایروبی با اشاره به این که این ابتکار کنیا حاکی از پیشرفت این کشور از سال 2017 میلادی است که استفاده از کیسه های پلاستیکی ممنوع شد، گفت: این اتفاق نشان می دهد ابتکارات مبتنی بر جامعه نیز می توانند راه حلی بلندمدت برای مشکلاتی ایجاد کنند که در جامعه جریان دارند.

او در ادامه با بیان این که در حال حاضر حدود هشت میلیون تن پسماند پلاستیکی هر سال در سراسر جهان به اقیانوس ها سرازیر می شوند که از این میان تنها کمتر از 9 درصد بازیافت می شوند، از کشورهای آفریقایی خواستار اقداماتی شدیدتر برای تسریع مقابله با آلودگی های پلاستیکی شد و اعلام کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین قایق ساخته شده از پلاستیک بازیافتی در کنیا

اولین قایق ساخته شده از پلاستیک بازیافتی در کنیا