مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 15:362019-01-23سياسي

وقوع جرائم در نیروهای مسلح 23 درصد کاهش یافت


وقوع جرائم در نیروهای مسلح به صورت کلی 23 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام شکرالله بهرامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر موضوع پیشگیری و توجه به این موضوع اظهار کرد: توجه به امر پیشگیری موجب ناکام ماندن بسیاری از توطئه های دشمنان در عرصه ایجاد دو دستگی و تفرقه خواهد شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه در سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز امر پیشگیری بسیار مورد توجه است و به آن دقت شده است، گفت: محور اصلی پیشگیری از وقوع جرم  در مجموعه نیروهای مسلح، فرماندهان و در نیروهای مسلح هستند و فرماندهان نیروهای مسلح همکاری خیلی خوبی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه پیشگیری در سازمان قضایی در قالب  چهار دوره و برنامه پنج ساله عملیاتی می شود، تصریح کرد: برنامه پنجم پنج ساله در اواخر سال 96 و امسال طراحی شد و امسال روند اجرایی خود را آغاز کرده است که خوشبختانه با فعالیت های صورت گرفته سطح وقوع جرائم در نیروهای مسلح  به صورت کلی 23 درصد کاهش یافته است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین درباره روند رسیدگی به پرونده ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: پرونده های موجود در سازمان قضایی نیروهای مسلح با سرعت و دقت و بدون حاشیه در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع جرائم در نیروهای مسلح 23 درصد کاهش یافت

وقوع جرائم در نیروهای مسلح 23 درصد کاهش یافت