مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 14:552019-01-23اجتماعي

برگزاری بیست و نهمین المپیاد ملی کامپیوتر با شرکت 6000 دانش آموز


رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در حاشیه دومین روز برگزاری آزمون المپیادهای علمی از برگزاری بیست و نهمین المپیاد ملی کامپیوتر با شرکت بیش از 6 هزار دانش آموز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه مهاجرانی در حاشیه دومین روز برگزاری آزمون المپیادهای علمی، اظهار کرد: بیست و نهمین المپیاد ملی کامپیوتر با شرکت بیش از 6هزار دانش آموز دختر و پسر برگزار شد.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ادامه داد: در این آزمون دانش آموزان به 25سؤال 4گزینه ای در مدت 150 دقیقه پاسخ دادند.

وی افزود: برگزیدگان این المپیاد باید در مرحله دوم این المپیاد که اردیبهشت 98برگزار می شود مشارکت و پس از قبولی در آن جواز ورود به المپیاد جهانی کامپیوتر سنگاپور را کسب کنند.

مهاجرانی تصریح کرد: در این المپیاد در نهایت تیم 4نفره از بین 6هزار دانش آموز شرکت کننده ، به المپیاد جهانی سنگاپور اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ادامه داد: دانش آموزان ایرانی جزو 5کشور برتر جهان در علم کامپیوتر هستند و سهم آن ها از 27دوره برگزاری این المپیاد بیش از 100مدال رنگارنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و نهمین المپیاد ملی کامپیوتر با شرکت 6000 دانش آموز

برگزاری بیست و نهمین المپیاد ملی کامپیوتر با شرکت 6000 دانش آموز