مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 14:502019-01-23اقتصادي

تندیس زرین کارآفرینان مسئولیت پذیر به اُپارک رسید


اَپارک (شرکت پیشگامان توسعه کیان) موفق به دریافت تندیس زرین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر شد که این تندیس به محمدعلی حسین زاده مدیرعامل مجموعه پارک آبی اُپارک اهدا شد.

- اَپارک (شرکت پیشگامان توسعه کیان) موفق به دریافت تندیس زرین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر شد که این تندیس به محمدعلی حسین زاده مدیرعامل مجموعه پارک آبی اُپارک اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام (شرکت پیشگامان توسعه کیان) رسید.

سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی استان تهران به منظور پایش و دسته بندی کارآفرینان در حوزه های مختلف و تشویق ایشان به حفظ مسئولیت های اجتماعی و اقتصادی برای کاهش آسیب های ناشی از عدم مسئولیت پذیری مدیران کارآفرین به این موضوع پرداخت.

ارزیابی عملکرد مسئولیت پذیری کارآفرینان در سطوح فردی و سازمانی از جمله موضوعات مهم در پیشبرد اهداف بند 20 اقتصاد مقاومتی است.

با در نظر گرفتن اینکه مسئولیت پذیری سازمانی یکی از ابزارهای پیشرفت اقتصادی است و حرکت برای تقویت آن موجب تأثیر مستقیم بر عملکرد سازمان می شود، اثربخشی رویکرد مذکور منوط به ارزیابی نتایج و تامین هدف های سازمانی البته با مدیریت صحیح می باشد چرا که در شرایط حاضر کشور مسئولیت پذیری در مشاغل، جزء ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس زرین کارآفرینان مسئولیت پذیر به اُپارک رسید

تندیس زرین کارآفرینان مسئولیت پذیر به اُپارک رسید