مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 14:052019-01-23فرهنگي

واکنش فریدون جیرانی به حواشی «نهنگ آبی»


در حالی که سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی در آستانه انتشار قرار دارد، کارگردان این اثر با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به حواشی ایجاد شده برای این سریال اعتراض کرد.

- در حالی که سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در آستانه انتشار قرار دارد، کارگردان این اثر با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به حواشی ایجاد شده برای این سریال اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، نهنگ آبی نخستین تجربه کارگردانی فریدون جیرانی برای شبکه نمایش خانگی است که از شهریور ماه 97 تصویربرداری آن آغاز شده و پخش آن از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

در آستانه انتشار این سریال فریدون جیرانی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به پاپاراتزی دردسرساز برای پشت صحنه سریال نهنگ آبی اعتراض کرده و از مدیران سایتی که این ویدئو در آن منتشر شده، خواسته است تا مانع انتشار ویدیوهای این پاپاراتزی شوند.

جیرانی در این ویدیو ضمن اعتراض به رفتار این شخص که خود را در فضای مجازی پاپاراتزی سینمای ایران معرفی کرده است و با فیلمبرداری مخفیانه از پشت صحنه سریال نهنگ ابی آرامش بازیگران و تیم تولید را بر هم زده است، خواسته تا صفحه این کاربر از سایت مورد نظر برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فریدون جیرانی به حواشی «نهنگ آبی»

واکنش فریدون جیرانی به حواشی «نهنگ آبی»