مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 13:552019-01-23فرهنگي

برگزاری مراسم تجلیل از عبدالمحمد خالصی


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری آیین تجلیل از شاعر،محقق فرهنگ عامه و پژوهشگر زبان سمنانی، عبدالمحمد خالصی در سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس بابایی اظهار کرد: این آیین در راستای تجلیل و پاسداشت پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر، ساعت 6 عصر جمعه 5 بهمن ماه در سالن شهید مطهری سمنان برگزار می شود.

او با بیان این که عبدالمحمد خالصی یکی از مولفان کتاب آموزش گویش سمنانی است، افزود: آموزش گویش سمنانی، فرهنگ مصدرهای سمنانی، سمنانی نوا، سمنی آوا، سمنی واجا و مشاعره گویش سمنانی از مجموعه کتاب های این چهره پیشکسوت است.

بابایی هدف از تکریم پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر را سپاس گزاری از هنرمندان و توجه به پیشکسوتان دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه اشاعه این فرهنگ بی شک رواج شاخصه های هنر ایرانی و اسلامی در جامعه خواهد بود.

آیین تجلیل از عبدالمحمد خالصی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان، اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان، اداره کل دادگستری استان سمنان، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، بنیاد نخبگان استان سمنان و.

برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تجلیل از عبدالمحمد خالصی

برگزاری مراسم تجلیل از عبدالمحمد خالصی