مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 11:412019-01-23سياسي

انتقاد شدید از گسترش دانشکده های دامپزشکی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صفری رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور در مراسم پنجمین کنگره بین المللی کلینیسین های دام های بزرگ با اشاره به ضرورت تغییر در حوزه دامپزشکی اظهارداشت: - رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور ضمن انتقاد شدید از ایجاد دانشکده های متعدد دامپزشکی در کشور، گفت: با بروز فاجعه در کمیت و کیفیت حوزه آموزش مواجهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صفری رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور در مراسم پنجمین کنگره بین المللی کلینیسین های دام های بزرگ با اشاره به ضرورت تغییر در حوزه دامپزشکی اظهارداشت: در کنار همه چیز هایی که بنیان گذاشته ایم آموزش مهم ترین مورد است.

وی با انتقاد از تعدد ایجاد دانشکده های دامپزشکی در کشور، گفت: تعداد دانشگاه های دامپزشکی، چه دولتی و چه آزاد در کشور بسیار زیاد است و نیازی به این همه دانشگاه نیست.

رییس سازمان نظام دامپزشکی با تاکید بر اینکه تولید دانش افتخار است نه ساخت دانشگاه، اظهارداشت: با بروز فاجعه در کمیت و کیفیت حوزه آموزش مواجه هستیم.

صفری اضافه کرد: بنابراین ما برای گسترش حرفه دامپزشکی باید به سمت تغییر حرکت کنیم تا باسواد شویم و برای این کار نیاز داریم که راهکار های مناسب را شناسنایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید از گسترش دانشکده های دامپزشکی در کشور

انتقاد شدید از گسترش دانشکده های دامپزشکی در کشور