مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 11:112019-01-23اقتصادي

نمایشگاه بهاره تنها در 20 نقطه از استان تهران برگزار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امامی امین با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره در استان تهران اظهار داشت: در مورد نمایشگاه های پایان سال یعنی نمایشگاه های بهاره جهت شب عید مصوب شده که 20 نمایشگاه، - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: هیچ دستگاهی اعم از شهرداری، لشکری و کشوری نباید جز، طبق مصوبه شورای تامین استان (5 نمایشگاه در شهر تهران و 15 نمایشگاه در شهرستان های استان) اقدام به برگزاری نمایشگاه کند که در غیر این صورت برخورد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امامی امین با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره در استان تهران اظهار داشت: در مورد نمایشگاه های پایان سال یعنی نمایشگاه های بهاره جهت شب عید مصوب شده که 20 نمایشگاه، 5 نمایشگاه در شهر تهران و 15 نمایشگاه در شهرستان ها بر پا شود.

وی بیان کرد: غیر از این تعداد هیچ دستگاهی اعم از شهرداری، لشکری و کشوری نباید اقدام به برگزاری نمایشگاه کند که در غیر این صورت برخورد می کنیم چرا که مصوبه شورای تأمین است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در مورد تأمین گوشت قرمز افزود: در مورد تأمین گوشت قرمز از هفته آینده افزایش واردات داریم و نیاز بازار را تنظیم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بهاره تنها در 20 نقطه از استان تهران برگزار می شوند

نمایشگاه بهاره تنها در 20 نقطه از استان تهران برگزار می شوند