مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:212019-01-23بين الملل

نماینده امارات در شورای امنیت ایران را آماج اتهامات قرار داد


نماینده امارات عربی متحده در سازمان ملل با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، تهران را به «دخالت توسعه طلبانه و بی ثبات کننده» در منطقه متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعود حمد الشامسی معاون نماینده دائم امارات در سازمان ملل سه شنبه شب (دیشب) در نشست شورای امنیت درباره غرب آسیا ایران را آماج اتهامات قرار داد.

این نشست شورای امنیت به بررسی وضع خاورمیانه اختصاص داشت و الشامسی ضمن متهم کردن ایران به دخالت توسعه طلبانه و بی ثبات کننده در منطقه و حمایت از گروه های تروریستی و طائفی در کشورهای عربی ، ایران را وجه مشترک کشمکش در سوریه و یمن و مسبب خلق تهدیدها، تنش و بی ثباتی در منطقه توصیف کرد.

  مقصود نماینده امارات از گروه های تروریستی در کشورهای عربی، گروه های مقاومت مثل حزب الله لبنان و انصارالله در یمن است که اولی در مقابل جنگ های رژیم صهیونیستی از لبنان حمایت کرده و دومی در حال دفاع از یمن در مقابل جنگ سعودی-اماراتی علیه یمن است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری امارات ()، الشامسی همچنین اتخاذ موضع قاطع شورای امنیت در این باره را خواستار شد.

معاون نماینده دائم امارات در سازمان ملل همچنین بر پایبندی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی بر اجرای توافقنامه استکهلم و قطعنامه های 2451 و 2452 شورای امنیت تأکید کرد؛ اما دولت یمن در صنعاء ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده امارات در شورای امنیت ایران را آماج اتهامات قرار داد

نماینده امارات در شورای امنیت ایران را آماج اتهامات قرار داد