مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:212019-01-23سياسي

نخستین جلسه کمیته مبارزه با گران فروشی در دادستانی تهران آغاز شد


به گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه کمیته مبارزه با گران فروشی که دادستان تهران پیشتر از تشکیل آن خبر داده بود، صبح امروز در محل دادسرای عمومی و انقلاب تهران به ریاست عباس جعفری دولت آبادی و با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه، - نخستین جلسه مبارزه با گران فروشی در دادستانی تهران به ریاست عباس جعفری دولت آبادی آغاز شد.

به گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه کمیته مبارزه با گران فروشی که دادستان تهران پیشتر از تشکیل آن خبر داده بود، صبح امروز در محل دادسرای عمومی و انقلاب تهران به ریاست عباس جعفری دولت آبادی و با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه، آغاز شده است.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، نماینده استانداری تهران، نماینده سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مدیرکل تعزیرات استان تهران، معاونین دادستان و رییس جهاد کشاورزی استان تهران از جمله افراد و مسئولان حاضر در این جلسه هستند.

دولت آبادی پیشتر درباره تشکیل این کمیته گفته بود: کمیته استانی به حوزه برخی اقلام فوریت دار مثل گوشت، مرغ و لبنیات ورود خواهد کرد.

دادستان تهران گفته است: بعد از اینکه ریاست قوه قضاییه در خصوص گرانفروشی برخی کسبه و اصناف و تغییر مداوم قیمت ها اظهار نگرانی کردند، در قوه قضاییه جلساتی تشکیل و به دادستانی کل کشور ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه کمیته مبارزه با گران فروشی در دادستانی تهران آغاز شد

نخستین جلسه کمیته مبارزه با گران فروشی در دادستانی تهران آغاز شد