مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 09:552019-01-23سياسي

نماینده نور و محمودآباد: ساخت زباله سوز در نور به نتیجه نرسیده


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، یکی از دغدغه های خود را موضوع زباله و شیرابه های آن در شهرستان نور عنوان کرد و افزود: تلاش های بسیاری در زمینه جذب سرمایه گذار برای ساخت زباله سوز انجام شد که متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیدم.

- علی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم ایران با اتحاد و همدلی خود در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همیشه یاور این نظام مقدس بودند که با هم نوایی و یک صدایی این ملت پیروزی حاصل شد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در چهل سالگی انقلاب برای شهرستان نور رقم خورده کلنگ بیمارستان 160 تخت خوابی بود که بر زمین زده شد و هم اکنون با قدرت در حال انجام است.

نماینده نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین اقدامی که پس از انقلاب انجام شد پیش بینی بودجه فاضلاب شهرهای رویان، نور، ایزدشهر و امیرآباد در بودجه دولت است، یادآور شد: این طرح باید به مجلس داده شود و پس از تصویب مجلس به تایید شورای نگهبان برسد.

اسماعیلی، راه های ارتباطی ناامن را یکی دیگر از مشکلات مردم در این سال ها عنوان کرد و ادامه داد: لاین جنوبی و شمالی جاده نور، چمستان و آمل تا اوایل سال آینده مورد بهره برداری مردم قرار می گیرد تا هم موجب تسهیل عبور و مرور شده و هم کمتر تصادفات جاده ای در آن محور رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده نور و محمودآباد: ساخت زباله سوز در نور به نتیجه نرسیده

نماینده نور و محمودآباد: ساخت زباله سوز در نور به نتیجه نرسیده